tirsdag 27. august 2013

Høstkos

Er det høst? Eller sommer? Eller sensommer... Vet sannelig ikke jeg. Morgenen er dekket av duggperler og iskald tåke, og ettermiddagen badet i sol og varme. Sykkelturen til jobb kl 07:30 er preget av hutring, tette sko, jakke og kanskje et skjerf, mens turen hjem igjen kl 15:00 er en varm lidelse i samme antrekk. Mentalt har jeg nok tatt høst, og de mørke kveldene hvor man kan krølle seg sammen i sofaen og ha høstkos er hjertelig velkomne. Kanskje akkompagnert av ensemblet på bildet nedenfor...


Denne høsten er jeg student igjen, og jeg vil nok ikke mangle ting å gjøre. Men allikevel lengter jeg etter å ha planer som for eksempel gode middager med god vin til, utflukter til fine bruktbutikker og loppiser, venninnelunsjer, Gøteborgturer, Osloturer... og tid til å være sammen med de tre herlige guttene mine. Jeg krysser fingre. Og tenker at det kan da ikke være så vanskelig å få til alt dette???

Ingen kommentarer: